2023. sze 30.

Ígéret

írta: NillaZene
Ígéret

 Így indult:


Nilla <****@g**.com> ezt írta (időpont: 2023. aug. 16., Sze, 20:58):

Üdvözletem!

A mail címed a naiv1966 erotikus történetei (torte-net.hu) linken találtam és olyannal zavarnálak,
hogy haragszol-e rám azért, mert a mellékletben szereplő történetedet megosztottam másokkal?

Nem szándékozom plágiumot elkövetni, ezért – mint láthatod – feltüntettelek szerzőként.
Kedvem lett volna más írásodat is összegyűjteni, de nem tettem, mert azok nem ingyenes oldalon szerepeltek.

Ennél nem bírtam ki, mert annyira fordulatos és romantikus... Írtam az oldalon is, hogy tetszik.  Nem módosítottam benne semmit, csak elküldtem pár barátnőmnek és a google drive-omra is felpakoltam, hogy néha elő tudjam venni.

Szóval, remélem nem haragszol, de ha sért, akkor bocsánatot kérek és törlöm mindenhonnan, ahonnan tudom.

Tisztelőd:

--

Nilla

 


 

Szia, kedves Titanilla! 

 

Bocsi, nem nézem soha a tortenetek.hu weboldalra regisztrált email címem, így most csak véletlenül vettem észre ezt a levelet.

Elnézésedet kérem, hogy nem válaszoltam. Most pótolom!

Természetesen bármely írásomat szabadon megoszthatod, azokat is, amelyek nem ingyenesen elérhetőek. Az is csak azért történt, mert nem tudtam, hogy szabadon is feltölthetném. Szóval egészen nyugodtan tedd meg. 

Mivel a saját és mások szórakoztatására írok, nem érdekel semmilyen anyagi oldala a terjesztésnek.
Sőt! Köszönettel tartozom, ha mások számára elérhetővé teszed! 
😉😉😉😉

 


 

 

Megígértem neki, engedélyt is kaptam rá, mégse tettem semmit, azon kívül, hogy
néha facebookon írogatunk egymásnak. Semmi illetlent, csak beszélgetünk, mint két ember.
Azok ugyan nem publikusak, de az ő történetei nekem nagyon tetszenek.
Elképzelhető, hogy a blogok némelyikében már közzétettek tőle egy s mást.
Sőt talán ő maga is felpakolta, bár ezt eddig nem kérdeztem, majd pótolom a mulasztásomat.
Ha igen, akkor nem cifrázom.
Bár én eddig  nem találtam tőle semmit

 

Na, majd most! 😉

Szólj hozzá